Inspireren, creëren en coördineren. Dat is de kern van onze job. Zowel voor corporate events als privé-feesten streven wij er telkens opnieuw naar een ervaring te realiseren die memorabel en betekenisvol is voor u en uw gasten. De kunst van het entertainen schuilt in een perfecte mix van schoonheid en business… En van genieten natuurlijk! Maar dat laten we graag aan u over.





events

corporate

Bij elk bedrijfsfeest is het uitgangspunt steeds pleasure, maar dan wel met de focus op ‘uw’ business. Wij koppelen creativiteit aan visie en aan een sterke technische kennis en logistieke knowhow voor een feilloze organisatie van uw bedrijfsevent.

> Bekijk onze realisaties

wedding

Een bijzondere dag verdient uw eigen stempel. In eigenheid schuilt de kracht van een droomhuwelijk… Met oog voor detail, kwaliteit en originaliteit creëren wij een unieke beleving die u en uw gasten ongetwijfeld zal bijblijven.

> Bekijk onze realisaties

private

Leven is genieten. Bijzondere momenten onvergetelijk maken. Verjaardagsfeesten, communies, babyborrels,… Stuk voor stuk toveren wij ze om tot unieke feesten met een persoonlijke touch van begin tot einde.

> Bekijk onze realisaties

Testimonials

Derbigum - Batibouw - Marketing Manager: "Zeker en vast Martine hebben ze genoten van jullie goed verzorgde broodjes, maaltijden, soep! Op naar een volgende samenwerking! 07/03/2018"

Eternit - Batibouw - Communication Manager: "Ik heb de indruk dat alles goed verlopen is. Voor ons mag je hetzelfde team noteren voor 2019 :) 07/03/2018"

Huwelijk S&D - 03/09/16: "Dag Martine, Graag willen wij jou, Celine en je ganse team bedanken voor het schitterende feest gisteren! We konden met alle vragen bij jullie terecht, niets was te veel en alles was tot in de puntjes georganiseerd! Wij hebben er enorm van genoten!!! Vele groetjes, Sarah, Dries en Ferre "

Huwelijk S&B - 03/09/16: "Beste Martine, Wij willen jou en jouw medewerkers nog eens speciaal bedanken voor jouw bijzondere hulp en inzet bij het organiseren van dit prachtige feest. Alles liep volgens plan, jij zorgde ervoor dat wij met gerust gemoed ten volle konden genieten van de mis, de recepties en het feest. Gisteren kwamen wij ouders, en het jonge koppel nog eens samen om na te praten. Zij waren dolgelukkig, Wij apprecieerden jouw discretie en jouw efficiëntie ter plaatse. Wij zijn er ons nu nog meer van bewust dat het organiseren van zo'n feest zonder jou een bijna onmogelijke opgave zou zijn. Wij kregen ook ongelofelijk veel positieve reacties en dankbetuigingen . Het was super om iedereen zo gelukkig en enthousiast te zien . Beste dank, Lieve groeten, colette en luc "

Huwelijk S&D - 30/07/16: " Beste Martine, Ja, we hebben toch een dagje moeten recupereren van het geweldige feest :-) Het was helemaal zoals we voor ogen hadden, misschien zelfs nog beter! We willen jou en je team ook nog eens bedanken voor de prima organisatie, alles was perfect... Speciale dankjewel ook nog aan Lisa en Matthias, de twee mensen die gebleven zijn voor de bediening tot op het eind, voor hun enthousiasme. Alle mensen van de bediening waren trouwens super. Bedankt! Hartelijke groeten, Sonja & Davy "

Zaakvoerder Wegrovan: "Een dikke proficiat aan het ganse team. Het was een erg geslaagde avond. We hebben al heel veel complimentjes mogen ontvangen van al onze klanten. Bedankt."

75ste verjaardag klant: "Gefeliciteerd voor zondag, het was werkelijk een mooi, discreet en chique feest met alles erop en eraan zonder ‘barok’ te eindigen. Je hebt heel goed begrepen wat wij wilden en dat maakte de samenwerking zeer aangenaam."

Huwelijk R&V: "Hartelijk dank voor de sympathieke samenwerking en de professionele inzet die bijdroegen tot het slagen van ons huwelijksfeest. Met veel enthousiasme zullen wij dan ook uw referentie doorgeven. Nogmaals oprecht dank."

Zaakvoerder Gryson: "Proficiat met de hele organisatie van 25 jaar Gryson. Je hebt voor een heel groot deel bijgedragen tot het succes van het feest. Een warme ontvangst in een magnifiek decor en een perfect verloop van de avond. Bravo!"

Zaakvoerders Vanomobil: "Martine we willen jou en het ganse team oprecht bedanken voor ALLES wat jullie verwezenlijkt hebben om ons zo'n prachtig, fantastisch en onvergetelijk klantenweekend te bezorgen. Zowel de klanten als het ganse Vanomobil team hebben er van A tot Z van genoten en denken er met een prettig en warm gevoel aan terug! Dit is vooral te danken aan jullie perfecte organisatie"

CEO Lecot: "Als wij de lofbetuigingen - die wij nog dagelijks ontvangen - aanhoren, dan heeft iedereen het over een PERFECT feest! Maar ook zonder die lofbetuigingen vinden wij dit zelf ook zo. Uw begeleiding getuigt van een top professionalisme en een enorme ervaring. Een subtiel evenwicht tussen uw feest-visie, met ruimte voor onze inbreng en wensen."

Projectleider Rozenfeest-Inagro: "De samenwerking met jullie is zeer positief bevonden! Ik vond het zeer gemakkelijk en toegankelijk om met je te overleggen. Jullie hielpen ook bij aspecten die niet direct jullie job is. Ik kijk uit naar de volgende editie binnen 2 jaar."

Marketing Manager Volvo Bussar Zweden: "Thank you and your team for a fantastic work before and during Busworld 2013....!"

Marketingverantwoordelijke Volvo Bus Nederland: "Bedankt voor de geweldige samenwerking tijdens Busworld, op naar 2015"

References

Callens & EMK  Koramic  Voka  Fermette  Gercolex  EvoBus  Derbigum  Beckhoff  Recticel  Eternit  Wienerberger  Abc Labels  Brouwerij De Brabandere  Piette & partners  Lab 9  ING  Malfait  Bavaria Motors  Volvo  Damman  Vandecasteele  Klaratex  Inagro  Steenbakkerij van Ploegsteert  Policlinic  De SOM  Lecot  Assa Abloy  Vertirama  Leiedal  Nuon  Online Grafics  Top Motors  Sidem  Lapauw  Willy Naessens  Delbar  Brucaro  Ceratec  Vanomobil  Gryson  wvi  Vandelanotte  Umicore  Groep Kordekor   Femat  Deltalight  Crawford  Callens & Emk  Lions  Ivc Group  Mc Three  Belgoflor  Fragine  Boss Paints 


News

Busworld 2017

Voor het 7de jaar op rij vertrouwde Volvo Bussar Sweden zijn beursdeelname tijdens Busworld in Kortrijk Xpo aan ons toe.
Ons evenementenkantoor was oa verantwoordelijk voor het hotelmanagement, er werden door ons maar liefst 609 hotelovernachtingen geboekt in Kortrijk en Brugge.
We ontfermden ons over de technische fiches van de stand voor het garanderen van een vlotte opbouw en afbouw. De organisatie van uitstappen en klantenevents behoorden ook tot ons takenpakket. Verder waren we iedere dag met een team aanwezig op de stand voor de organisatie van de staff catering, recepties en internationale meetings.
Een heuse opdracht die we ook dit jaar terug tot een goed einde hebben gebracht.
Op naar Busworld 2019 in Brussel!

04-11-2017

Personeelsfeest Assa Abloy

Op zaterdag 7 oktober waren we met ons team aan het werk in The Wild Gallery van Brussel. We organiseerden er het personeelsfeest van Assa Abloy. We werkten het thema the roaring twenties uit met een knipoog naar de Blind Tiger Gin en de Mary White Wodka van de Deluxe Distillery uit Kortrijk. De gasten werden onthaald door 2 prachtige creaturen die de Blind Tiger en Mary White moesten voorstellen. Illusionist Nicholas Arnst wist de gasten te verbazen met zijn schitterende goocheltrucs. De gasten genoten van een diner in de Black room met live-music gebracht door de 2 creaturen. De avond werd afgesloten met een optreden van 't Schoon Vertier, een opzwepende cabaretband die zo weggeplukt lijkt te zijn uit een jaren 1920-setting. DJ Tom met live saxofonist zorgde ervoor dat de gasten al dansend de nacht ingingen.

10-10-2017

Lentebeurs Vleeswaren Depuydt

De Lentebeurs van Vleeswaren Depuydt ging opnieuw door in de Hippodroom van Oostende.
Op maandag 13, woensdag 15 en donderdag 16 maart werden meer dan 1.500 klanten ontvangen. Wij zorgden voor de volledige inrichting van het beursgedeelte, bar en dinergedeelte. Meer dan 20 hosts en hostesses van ons kantoor werden ingeschakeld voor het onthaal, commerciële ondersteuning, bar, opbouw en afbouw.

20-03-2017

Get together Beaulieu International Group

Vorige week organiseerden we een Get Together voor Beaulieu International Group. Het evenement ging door in de bedrijfshal te Kruishoutem waar ze afgelopen weken druk bezig waren met het bouwen van nieuwe machines. We plaatsten een black box met open zijkant zodat de genodigden zicht hadden op de bouwwerf. Dit was een gelegenheid om de pers en medewerkers uit te nodigen en te toosten op 2017.

16-01-2017

2TEC2

Op woensdag 1 februari verzorgden wij de ontvangst van internationale agenten in de showroom van 2TEC2. We richtten de showroom in voor de productpresentaties en de kaasavond die erop volgde.

2-02-2017

Prettige Feestdagen!

Eindejaarsbeurs Vleeswaren Depuydt

De eindejaarsbeurs van Vleeswaren Depuydt ging door in de Hippodroom van Oostende.
Op woe 21 en do 22 september werden er meer dan 1.500 klanten ontvangen.
Wij zorgden voor de volledige inrichting van het beursgedeelte, bar en dinergedeelte.
Een team van meer dan 20 hosts en hostesses werd via ons kantoor ingeschakeld voor onthaal, commerciële ondersteuning, bar, opbouw en afbouw.
26-09-16

50 jaar Callens & EMK

De 50ste verjaardag van Callens & EMK zal niet snel vergeten worden.
Callens & EMK vertrouwde ons de volledige organisatie van hun klantenfeest, de familienamiddag en personeelsfeest toe.
De loods werd in 2 delen gesplitst. Een deel voor de academische zitting, het andere deel werd ingericht als feestruimte.
22-09-16

Huwelijk S&D

Op 3 september organiseerden we het huwelijksfeest van S&D in de Heerlijkheid van Marrem.
Voor de inrichting gebruikten we zachte tinten van wit, peach en écru.
05-09-16

Huwelijk S&B

Op zaterdag 3 september organiseerden we het huwelijk van S&B in Eeklo.
We verzorgden alles van A tot Z, van de ceremonie in de kerk tot de decoratie en inrichting van de zaal.
Hiervoor werkten we samen met o.a. volgende partners: Huis Van Wonterghem voor de catering, Creative Rental Solutions voor de belichting en het geluid, Frederiek Van Pamel voor de bloemdecoratie.
Foto's: ISO800
05-09-16

10, 20, 50 en 90 jaar

Organisatie van een verjaardagsbarbecue in een gerenoveerde schuur.
Er werden maar liefst 4 jarigen gevierd.
Wij verzorgden de inrichting, decoratie en bediening tijdens dit unieke feest.
21-08-16

Huwelijk S&D

Op 30 juli organiseerden we het huwelijksfeest van het hippe koppel S&D.
Geen klassiek verhaal hier!
We plaatsen een foodtruck met verfijnde hapjes en gerechten.
30-07-16

Huwelijk L&E

Eind juni organiseerden we het huwelijk van L&E. Het koppel droomde van een landelijk huwelijksfeest in de tuin. We plaatsten een ovale silhouette tent met bamboe structuren. De tent werd door ons ingedeeld, aangekleed en ingericht met zorgvuldig uitgekozen meubilair.
25-06-16

Huwelijk J&M

Op zaterdag 21 mei stapten J&M in het huwelijksbootje.
Van der Weyden Hostessen & Feestarchitekt zorgde voor de inrichting van de ceremonie en het dinergedeelte met een touch of pink.
Proficiat aan beiden!
22-05-2016

50e Verjaardagsfeest

Op zaterdag 14 mei 2016 organiseerde Van der Weyden Hostessen & Feestarchitekt een 50e verjaardagsfeest met als thema 'Spanje'.
We creëerden een mooie, zuiderse inrichting met olijfgroene tinten.
Van Wonterghem catering zorgde voor een heerlijk menu.
We kijken terug op een geslaagd feest met veel ambiance!
15-05-2016

Lentebeurs Depuydt

Op woensdag 13 april 2016 ging de tweedaagse lentebeurs van Vleeswaren Depuydt van start in de Wellington Hippodroom van Oostende.
We zorgden voor een lentefrisse inrichting, organiseerden de catering, en plaatsten terug heel wat personeel. (hostesses, bar en bediening, keuken, opbouw -en afbouw).
15-04-2016

contact

Van der Weyden
Harelbeeksestraat 27
8500 Kortrijk (België)
> routebeschrijving bekijken

T +32 (0)56 37 17 37
F +32 (0)56 37 17 10
E: info@van-der-weyden.be

Interesse in onze activiteiten?
Stel gerust uw vraag.
Of laat uw coördinaten na.
Wij nemen spoedig contact met u op.

verzenden